23 januar 2009

Uten teknologi?

For en stund siden så satt jeg å så på Oprah.
Begynner å bli noen måneder siden egentlig. Men poenget er at de hadde prøvd et prosjekt på et antall familier rundt om kring i USA om at de skulle være uten all teknologi over en viss periode. Hvilket vil si; mobiltelefoner, pcer, tver, videospill osv!

Det var veldig arti å se på faktisk, og helt siden da så har jeg vurdert å gjøre noe lignende. Bare for en uke eller noe, men for å se åssen det faktisk er.
Ikke at jeg er SÅÅÅ avhengi av pc og tv osv, men bare for å se hva man faktisk hadde funnet på om man ikke hadde noe av dette. For jeg kan tenke meg at det å sitte rett opp og ned i sofaen eller i senga ikke er spesielt arti, så noe må man jo finne på!

Hadde vært liiiitt arti å prøve da?! :P Noen som har lyst å joine? :D hehe

(angrer allerede på at jeg spurte... men shit au!)

1 søte svar:

- Kax - sa...

jeg hadde ikke klart to timer en gang:P