29 januar 2009

Fremdeles hos mamma

Jeg er fremdeles hos mamma. Nå som Hege er i Bodø, og jeg er sykemeldt og alle ungene er hjemme hos meg så orker jeg ikke å være der. her er jeg alene hjemme hele dagen og har tven for meg selv. Det er digg! :) Også har jeg hatt masse tid til å skrive mitt personal statement, oversatt cven min til engelsk, fiksa meg engelsk vitnemål også har jeg vært på skolen min å snakket med gamle engelsklærern min og hun skulle skrive et anbefalingsbrev til meg, så nå er alt i orden snart!!! :D

Mangler bare TOEFL testen, men det er ikkeno ledig før i Mars, så håper det går greit at jeg ettersender! :)

Nååå er jeg virkelig spent!!! :D

Hvis noen lurer så er det american college jeg skal søke på. I dublin altså! Og jeg skal studere event management. Dvs at man kan planlegge alle mulige events, konserter, bryllup, festivaler, konferanser osv.. det er jo mye mer også selvfølgelig. Må ha matte osv.. på engelsk.. huff!:P Men det er planlegging jeg har lyst å drive med! Men kan jo hende jeg finner noe annet som er interresant når jeg starter der og lærer litt mer om temaet. Hvis jeg kommer inn såklart.

Ellers så må jeg bare få lov å skryte av at jeg slo min egen rekord på tredemølla i går. Det var utrolig kult!!! :D løp på 11.5! haha. Sikkert ikke så mye for noen, men for meg så var det ganske bra! ;)

0 søte svar: