24 januar 2009

Trening og søskenbarn..


I det siste har jeg tenkt litt på å bytte treningssenter. Bindingstiden min gikk jo ut i Oktober. Men nå har jeg jo veldig mange å trene med der jeg trener nå, på nautilus!

Men det jeg savner er gruppetimer, og at det kunne vært en smule nærmere der jeg bor! Slikt som Sats og Elixia er jo over alt, og er sikkert ikke så vanskelig å finne en i nærheten siden jeg skal flytte til sommern i tillegg.

Men det er bare tanker med det første. Og dessuten må jeg sikkert begynne å betale selv hvis jeg bytter :P Føler meg litt bortkjemt akkurat der, ja... hmm.. men hysj ;)

Ellers så satt jeg å tenkte på i stad, at jeg egentlig har skikkelig mange søskenbarn!
Men jeg har veldig dårlig kontakt med de fleste.
Har veldig lite, egentlig null kontakt med alle søskenbarna mine på mamma sin side utenom en!
Det kommer forsåvidt av endel merkelige familiesituasjoner med søsken som dukker opp her og der :P
På pappa sin side har jeg også bare kontakt med en av søskenbarna mine. Charlotte!
Det er vel mest fordi vi er like gamle og har vært gode venner helt siden barndommen.
De andre har jeg ikke truffet på maaaange år.

Hvis jeg har telt riktig så har jeg 12 søskenbarn. 6 på mamma sin sisde og 6 på pappa sin side!
Hvor mange søskenbarn har du?

10 søte svar:

Hege sa...

neida, du treng ikke nytt treningstudio. Vertfall ikke før sommeren :P

æ har 11 søskenbarn =D haha

Tone sa...

Hei du. Jeg klarer ikke å telle hvor mange søskenbarn du har nå, da klokka er 04.32....Og jeg er stup trøtt!
Menjeg skal regne på det... men du har rett i at det "dukker opp søsken overalt"...

klem og natta:)

Tone sa...

Og ja! du er bortskjemt med gratis trening enn så lenge..................................................................................................

Tone sa...

Det er noen som har det.........

Tone sa...

Du klager på at det ikke er noen som skriver her, men det gjør jeg ihvertfall.....

Tone sa...

bare så du vet det........

Tone sa...

men nå tror jeg at jeg må gå å legge meg, før jeg sovner ved tastaturet.....

PS hva synes du om "Romsåspalma" mi da???

Og antrekket mitt i kveld????

Christine sa...

Faen da! erru full eller? :P

Tone sa...

da har jeg prøøvd å telle søskenbarna dine på min side:
Joakim, Marte, Vegard, og de to i Grong som jeg ikke husker navnet på da. er det noen jeg har glemt eller? Jeg kommer bare til 5 stk.

Christine sa...

Frank Raymond og Hans Marius? :P trooor jeg det var! Noe spesielt i hvertfall.. hehe
Ja, da kan jeg ha telt feil. Jeg trodde at jane eller per ivar hadde to barn skjønner du..