27 januar 2009

Sykemeldt og slikt..

Ja, nå har jeg gått å hatt ekstremt vondt i ryggen over lengre tid, og i helgen var det helt grusomt, så idag har jeg vært hos legen, og har fått voltaren og sykemelding resten av uka. Det blir fint håper jeg, skal trene endel på ryggen, også skal jeg ta det med ro!
Håper virkelig det blir bedre, for det er helt ubeskrivelig å gå å ha så vondt i ryggen hele tia! =/

Ellers så er Hege også sykemeldt da. Haha. Hun har fått streptokokker.. Så det er ganske moro kan du tro. Men i morgen tidlig så drar hun hjem til Bodø, så da blir jeg vel helt alene!
Kanskje jeg skal finne på no sprell i helga ;D hehe, neida =P er uskyldig jeg da...!

Er hos mamma nå da, orker ikke være hjemme å bli vekt av masse unger i morgen tidlig. Spesielt ikke siden jeg ikke sov inatt!

Nå driver jeg å skriver en sånt ett personal statement. Skal prøve å søke på skole i Dublin, så får jeg se om jeg kommer inn eller ikke, også vurdere om jeg skal gå der etter det!
Har også tenkt litt på å søke på disneyworld i florida, som en plan B! For jeg vil ikke være i Norge til neste år.. det vil jeg virkelig ikke! :(

Ønsk meg lykke til folkens :P

2 søte svar:

- Kax - sa...

lykke tiiil;) skjønner godt at du ikke vil være i norge!!! btw, fin layout!

Anonym sa...

Lykke til folkens:P