20 januar 2009

Når snøen er over en måned for sen....

Så kan den godt holde seg borte!!!!! GRRR!!

Snø er koselig, men bare i jula!Det var vist ikke kommet så mye snø på et døgn som det har gjort nå siden 1930.. haha, det er litt spesielt. Men nå er det så varmt at det kommer til å bli sørpe om noen dager.
Det blir stas. Jeg er så lykkelig over at jeg har verdens lengste oppoverbakke til jobben som aldri er måket!
ehh..

men ja..Jeg har et tragisk liv, det er ikke til å stikke under en stol.
MEN Hege har laget middag til meg i går og idag, og det er ikke værst bare det! :)
Så har jeg lekt litt husmor og vasket håndklær og sengetøy. Hurra!
Snart må jeg ta klesvasken for det trengs!
Men det er egentlig hemmelig..... :P

Idag ble Martin syk mens han var i barneagen. Stakkars lille gutt. Han hadde over 38 i feber, og han sovnet på fanget mitt. Han var glood varm! :(

Jeg skulle på trening med Runa idag da, men så er Runa syk. ALLE er jo syke for tiden. Bare ikke meg da. Jeg blir jo aldri smitta.
Vedder forresten for at jeg blir det nå som jeg sa det.. Det er jo ganske typisk egentlig.

Nei, nå orker jeg ikke mase mer på dere, så jeg skal se på one tree hill. Det er ganske spennende! ;) Peyton er jo gravid!

1 søte svar:

- Kax - sa...

åååå jeg elsker one tree hill!! hvor så du på det a?:O