06 januar 2009

Okey, daa

Siden alle maser så fælt på at jeg må oppdatere bloggen min, så får jeg vel bare gjøre det, da! :P

Gidder ikke legge ut de siste bildene fra London. Det er bare masse bilder fra madame tussauds!
Men jeg kan fortelle om siste dagen vår alikevel! :) Vi sto opp ganske tidlig, for å slippe unna mesteparten av køen på madame tussauds. Men der tok vi grundig feil gitt. Greit nok, den var ikke lang utenfor. så vi trodde vi var heldige! Men da skulle vi få tro om igjen, for den køen er jeg sikker på at vi sto i, i nesten to timer!!

men men :P Fikk nå tatt bilde med johnny depp, leonardo dicaprio, david beckham, zac efron osv så skal ikke klage! Hehe

etterpå så skulle vi på et sånt megasvær kjøpesenter. Westfield.
Men etter å ha shoppa litt nesten hver dag i en uke så var v grunig lei, og i tillegg så var vi dritslitne etter å ha stått i den køen i flere timer med noen ufattelig irriterende folk foran oss!
Aner ikke hvor de var fra, men hu jenta gravde seg oppi ræva hele tia, og hu klarte IKKE å stå stille. Makan til menneske skal man lete lenge etter! :P

Men men. vi kom oss nå hjem tilslutt, og jeg fikk pakket alt.
Det var et prosjek. jeg har handla alt for mye, og jeg var sikker på at glidelåsen skulle spjæle!:P
Når kofferten min var stappa, hadde jeg fremdeles 4 svære gensere, to par sko, 6 dvd'er og 2 boblejakker jeg skulle ha inni der.. hahaha. Dere skulle sett meg altså! :D

Så i det siste etter at jeg har kommet hjem har jeg ikke gjort så veldig mye. Vi har rydda og vaska litt hjemme, også har vi begynt å jobbe igjen. Interresant. For jeg har to tvillinger på innkjøring, og de er ikke spesielt happy foro å være i barnehage. Men men, det ordner seg vel etter hvert.

Ellers så var jeg og Runa på trening i går. Det var et snodig syn!
Er sikker på at hele Oslo har laget seg som nyttårsforsett å begynne å trene for der var det STAPPA fullt!!! Helt sykt å se på, håper det dabber av etterhvert, for det var ikke no moro engang. Kø over alt å sånt.

MEN nå skal jeg se på hotel cæcar! Herregud, ser ut som julie er gravid! :S
Så ikke på i går, så jeg skjønner ikke helt!

0 søte svar: