15 januar 2009

Hurra!

Idag har dagen vært litt bedre enn i går. Jeg skulle egentlig oppdatee her i går, men da hadde jeg sikkert bare blitt sint. For i går var kanskje den værste dagen jeg har opplevd hittil i mitt 19-snart 20 år lange liv. ALT gikk galt!

Jeg starta dagen med å våkne aaaaaaaaaaaaaaaalt forsent, så jeg løp ut døra. og da var det i gang. orker ikke ramse opp alt som skjedde i går engang. men jeg kan jo nevne at jeg klarte å glemme å lage ris til kyllingfileten min. så jeg spiste kyllingfilet med saus! Da var jeg happy!

Men nok om den teite dagen, den er over nå. og glemt for lenge siden :D

Idag har jeg vært å trent etter jobb. Det var digg.
Jeg var sammen med Runa og testa ut den på Furuset. Der har jeg aldri trent før. Ganske ok der. kanskje hakket bedre enn tøyen til og med. Men kommer ann på hva man skal og sånt, det var masse sånne teite gutter som var å trente der da. sto fire stykker rundt en maskin i over en halvtime. irriterende! Men men..
Etter det så dro jeg til mamma, fikk sett hotell cæcar også spist litt mat, så ble jeg kjørt hjem!:)

Nå skal jeg snart sove og gjøre meg klar for ukas siste dag på jobb!!! :D

/Helgemodus

0 søte svar: