12 januar 2009

potte tett i nesa

Isj, jeg er helt grusomt tett i nesa! :P Jeg snakker som en flodhest.. hahaha... :P

Menmen.
Idag så har jeg egentlig ikke gjort så forferdelig mye spennende. Som om det er noe nytt! Men ja, jeg var på jobb. Sov nesten ikke i natt så det var interresant. Men den be ferdig tilslutt! Etter det dro jeg på trening med Runa. Der møtte jeg Irene Nadia som jeg gikk i klasse med i fjor! :) Det var koselig.. møte på litt gamle kjente.. hehe

Men en ting som er helt teit, er at det er jo så stappa fuuuuult!! HELE tiden! Faen ta folk som ar nyttårsforsetter som tar opp all plassen på treningsstudioet altså :P Irriterende! Er jo folk eeeeverywhere, også er det kø på tredemøllene. Maks teit egentlig.

Håper de forsvinner utover i februar.. muwhaha :p

Dessuten så har jeg og Runa snakket mye om å reise til neste år. Så det skal vi titte litt på fremover. Må møte de folkene i kilroy å høre hva de har å tipse oss om osv! =D
Det blir moro.. :)

Nå sitter jeg å slækker i sofaen. Har nettopp logget på pcen idag. Er så lei av pcen for tiden, at jeg alltid utsetter å skru den på så lenge som mulig :P men Runa maser så fælt på meg!! Fjompenisse ;p

2 søte svar:

Tone sa...

Tenker dere på å jobbe ett år, så reise etter det eller?
Du hopper og spretter fra planer til planer, så det er ikke lett å holde følge med deg.:). Men jeg får vel vite til slutt hva det blir til, eller hva?

Christine sa...

ja, det er jo det jeg har hatt lyst til hele tiden, men jeg har liksom sett det litt umulig å få til. Men vi får nå se da. ingenting er bestemt ennå...