10 januar 2009

Briller, hårmodell og fremtiden.

Tja, hva skal jeg si? Nå har jeg endelig fått meg briller, og det er litt deilig. Føles ut som noen har vasket hele verden! Det eneste som har blitt mer skittent etter jeg fikk på meg briller er stuevinduene! Fysj og fy! også badegulvet! Seriøst det var skittent. My god!! Må så heftig vaske badet snart altså.. HEGEEE!!?:P

Brillene mine er i allefall brune, også er det noe mønster på siden. I en annen brun/bronsefarget tone. Syns de var litt stilige! :) Men jeg kler ikke briller da, føler meg som en klomsefant når jeg går med dem.. haha, men jeg ser i allefall da. Legger liksom merke til sånne småting som jeg aldri gjorde før!

Ellers så har jeg vært hårmodell idag. For moren til en i barnehagen faktisk. Det var veldig koselig!:) Hun er kjempegrei. Klipte også stripet i to nøyanser. Den ene syntes ikke så godt da, så hun ville ta mere striper på meg senere. Så skal tilbake 7 februar! Blir spennende, da blir jeg blond! :p hehe
Håret mitt føles veldig kort nå også!! Tror ikke hun tok så veldig mye på lengden, men det syns veldig godt føler jeg! :P
Blir vel vant til det, også vokser det jo ut etterhvert også. Det blir vel bra ^^

Og når det gjelder fremtiden så blir jeg seriøst mer og mer frustrert for hver dag som går. Jeg vet IKKE hva jeg skal gjøre med livet mitt. Ikke engang hva jeg skal gjøre til høsten. Jeg hadde planen i boks. Jeg skulle flytte til Dublin for en liten stund, bo og jobbe der, også komme hjem å studere. Men nå, pga den dumme finanskrisen så er det jo så og si umulig å finne seg jobb. Ikke minst i et annet land, med et annet språk! Jeg blir ikke akkurat prioritert der nede liksom. Meh!

Så, som de fleste vet så er jeg jo veldig gira på å reise. Så drømmen er jo å dra på en lengre reise til neste år. Jobbe først. også reise etterpå. Gjerne gjennom sør amerika! Også kanskje en slappe av uke i en bungalow etterpå. det hadde vært fantastisk. Men, får nå se hva som skjer. Det blir vel enten det, eller å bare bli her å jobbe et år til. Må snart finne ut hva jeg skal studere. Men jeg aner ikke!! Det er såå vanskelig å finne ut syns jeg. Blir helt sprø snart. Hvordan vet man hva man vil studere? Noen som kan svare meg på det!? :p

3 søte svar:

Anonym sa...

Du får gå førskolelærer da veeel ;) Sammen med meg! :D

Christine sa...

Neei.. vil ikke gå førskolelærer, jeg er drittlei unger!

:P

Anonym sa...

Doh :(