26 januar 2009

Natt hyllest til meg selv..

Ja.. nå har jeg vært våken hele natten. Jeg er litt trøtt nå begynner å bli. Men ikke noe helt spesielt egentlig.

Jeg tok en sovepille kl 11. den har ikke funket som dere kanskje skjønner. Etter det så tok jeg en paracet siden jeg hadde så vondt i ryggen. Det er altså fordi jeg har vondt i ryggen at jegikke får sove sånn generelt..

Så etterhvert ble jeg så utolmodig at når klokken begynte å nærme seg 3 så satte jeg på en film: Another cinderella story, tenkte det var noe i likhet med den andre som heter A cinderella story med Hilary Duff og Chad Michael Murray. Det var vel noe av det samme. En snill stesøster etterlatt med sin onde stemor og hennes to døttre.. en kjekk "prins", et maskeradeball og en gjenglemt Ipod!

Hehe, men joda den var helt grei. Søt film, men hun jenta i hovedrollen er født i 92 og han gutten var født i 83.. litt drøyt eller? :P Men men..

Etter det så hoppet jeg i dusjen, barberte alle kriker og kroker (øyenbryna sitter fremdeles på:P), kurte håret med sånn sunsilk greie, smørte meg inn med fuktighetskrem, klipte og renset tåneglene mine, fjernet gammel neglelakk fra neglene og la på ny på både fingre og tær. Har nå gått over fra rød til gull. Men likte den ikke så godt så tror jeg må spandere på meg en ny farge. Kanskje blå? eller sort? :P Får se..

Etter det så har jeg ikke gjort så mye. Jeg driver å tenker på å smøre meg inn med sånn brunings fuktighetskrem jeg har liggende. Er ekstremt bleik nå altså..

Også skal jeg gå å spise frokost og se på morgen tv eller hva det heter :P på tv2! Det har jeg ikke sett på siden.... ja, kan ikke huske det engang. Det var når jeg bodde hjemme en gang sannsynligvis :P

Også klokka ti på 7 skal jeg gå på rimi å kjøpe meg battery, også skal jeg ringe sjefen min og legekontoret.. yiha... :)

0 søte svar: