22 januar 2009

Alt maker sense i hodet til Hege

Hege er rar!

men det går bra, for det er jeg og :)
Vi lever i vår egen lille boble her borte.

Jeg har nå gått inn i den såppas fattige delen av måneden at jeg har begynt å leve på restematen til Hege. Snakk om å være tragisk :P
Men om en uke er det lønning, og det gleder jeg meg veldig til!! :D
Trenger virkelig en ny tannbørste, og ny hårspray.
tannbørsten min ble borte på hjemturen fra London, så den jeg bruker nå er bare en reserve jeghar hatt. og den er skikkelig ekkel..
og hårsprayen min er helt ødelagt. det blåser ikke ut av riktig hull engang, så jeg får alltid hårsprayen rett inn i øyet. mindre deilig skal jeg fortelle.

PCEN min har fått virus! Den er 3-4 mnd gammel! Den skal ikke få virus!
Jeg virus-scannet den, også skulle jeg fjerne det, men da fikk jeg beskjed om at om jeg fjerna viruset så kom pcen min til å kræsje. jeg bare jaja, men så koselig da! :P Så jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre.
Tilslutt bare trykka jeg på fjern viruset, men ingenting skjedde. thank god!

...men etter noen timer så dukka virusalarmen opp igjen, så gud vet hva som skjer med pcen min ass. Hva jeg klarer å få til! Det er jo helt utrolig!! Blir helt oppgitt over meg selv noen ganger..

0 søte svar: