18 januar 2009

Hverdagslivet på sinsen

Ja, jeg må si det virkelig skjer saker og ting her for tiden. Nå har vi bestemt oss for at vi skal flytte ut avleiligheten til sommern, siden Hege skal flytte tilbake til Bodø for å gå på skole.

Så hva jeg gjør er litt usikkert ennå. Men jeg må i hvertfall bo litt hos mamma når jeg kommer hjem fra USA, for jeg har jo ikkeno sted å bo når jeg kommer hjem! :p
Men men

I går så var jeg og Runa på byen. Det var veldig koselig :)
Så idag har jeg vært hos Runa igjen for å hente tingene mine, også dro vi en liten tur til byen. Nå er jeg bare hjemme og slapper av. er skikkelig trøtt!
Vil ikke at det skal bli mandaaaag!!
Men håper denne uka kommer til å gå mye fortere en den forrige!

Til helga er det fest hos Jeanette og Runa. Vi skal feire bursdagen til Jeanette! :)

0 søte svar: