12 januar 2009

En kos dag !:)

Dagen idag har vært utrolig koselig og avslappet! :) Jeg sto opp i halv 12 tiden, også spiste frokost og sånt. Så dro Hege og jeg til byen for å gå oss en liten søndagstur. Vi tusla gjennom aker brygge, satt litt på deli deluca, tusla videre bortover rådhuset, og gikk oppover hele karl johan, og tilslutt inn på byporten. spiste en baguette på subway og dro hjem. veldig koselig og deilig å ikke bare sitte inne hver søndag!

Etter det så dro vi hjem, slappet av litt og spiste middag, så dro jeg for å møte Mia. Vi skulle til Thea. Det var kjempe koselig!:) Har ikke sett Mia på veldig lenge! Ikke thea heller egentlig, men ja :P

Alt i alt så har jeg hatt en kjempefin søndag! Og jeg snakket i nesten to timer med Runa.
Vi har sånn nesten bestemt oss for å reise til neste år. Men er fremdeles ting som er usikkert. Men vi tar det litt som det kommer. Sånn som at vi må finne oss jobber og sånt fra og med høsten...

Men chill out people. Jeg lever i min egen lill boble, og jeg liker det så godt som det går.
Legg gjerne igjen noen kommentarer Det er ekstremt dødt her for tiden!! :p

1 søte svar:

Tone sa...

hei du. Jeg pleier å legge igjen en liten kommentar jeg da:)