16 januar 2009

HEEEEELG!!!!

Jeg er så glad for at det er helg nå! Kunne ikke vært gladere tror jeg!
Denne uken har vært lang og dritt og teit og blææ :P

Men i helga skal jeg kose meg!
Maria skulle egentlig komme til meg idag, vi skulle se fim og kose oss, men hun er syk da. Så da blir det en rolig kveld tror jeg!

Vært på trening idag også :)
Så nå skal jeg hoppe i dusjen snart, også skal jeg ligge på sofan resten av kvelden. Det hørtes digg ut ;D

Også skal jeg se på Bromance :P Verdens teiteste serie som går på mtv. Sjekk www.mtv.com det er sykt masse serier som ligger der ute. Jeg har sett alle episodene av the hills :p og nå ser jeg på the City og Bromance :D Dritkult!

2 søte svar:

Anonym sa...

Så, finnes det en person som irriterer deg mer enn spencer? :P

Christine sa...

Nei! faen heller! For en idiot! :P