22 november 2008

yoyoyoooo

Skjeraaa folkens?

Her skjer det skikkelig masse skal jeg si deg!
Christine er nå ferdig med julegavehandelen! så og si i allefall! Er bare litt småstæsj igjen, men vet for det meste hva jeg skal handle inn, så ;)
Det er så utrolig deilig.. slipper å stresse med det midt oppi alt.. :)
Så i starten av desember skal vi ha pakke-dag her hjemme!

Bare å joine :P haha

Ellers så er dette en stille og rolig helg. var en tur på Storo idag, fikk handla inn det siste av julegaver, og litt 10kr juice :p

Annet enn det så sitter jeg å lurer på hva jeg skal studere.
NÅR jeg skal studere da, med andre ord. For det blir nok ikke helt ennå. Kanskje i 2010 =)
har tenkt litt på allmennlærer. Hadde vært litt koselig å jobbe i skole. Men da må jeg ta opp matte, siden matten i fjor ikke gikk spesielt bra.

Men vil jo fremdeles jobbe innen reiseliv da, det var bare dette med jobbmulighetene =/
jaja har fremdeles 1,5 år på å tenke på det!

Såå, idag har vært en skikkelig innholdsrik dag.. :D
Ser på how to lose a guy in ten days nå da, på tv2.. hehe har sett den ca 20 ganger tror jeg. den er såå bra!

0 søte svar: