30 november 2008

Hei igjen!

Begynner å bli noen dager siden nå.

På fredag så hadde vi "avskjedsfest" i barnehagen for Emma. Men Emma var syk! :(
Så vi spiste kake uten henne.. stakkars lille jenta hadde feber!
Vi som lagde en stooor sjokoladekake og skrev Emma med et hjerte av nonstop på den!

På fredag kveld var jeg på sånn liten russereunion med vanfolka. Det var koselig =) Vi endte opp med å se på en film med verdens teiteste slutt!! The happening! Noen som har sett den?
Slutten irriterer meg ennå! Grrr...

Så idag har jeg spist middag hjemme, også dro jeg til Runa. Skulle egentlig være fest. men det kom jo nesten ingen, så det ble egentlig mest lok :P vi så på melodi grand prix jr. og spilte gitar hero, og lekte burkabarn :P
Nå er jeg hjemme igjen, og skal se på en film på tv. men har sett den før, så orker ikke følge med :P

I morra skal vi opp tiiidlig fordi vi skal ha julerengjøring, og pynte til jul siden det er 1 søndag i advent!! :)

Gleder meg til det blir ordentlig rent her!!! :D

1 søte svar:

Anonym sa...

har taushetsplikt sant? :P