10 november 2008

Ditt og datt

Idag har det skjedd mye!
Sto opp, måtte sjappe meg å spise frokost også gå opp i barnehagen..
Johanne og Martin var piss sure før lunsj.. så jeg la de tidlig. De våkna kvart på 12! Huffff.. da hadde ettermiddagen blitt såå lang.. heldigvis ville Hege komme en tur på besøk til oss, også ble vi med henne ned igjen å var med de i noen timer, så dro vi opp igjen :D

Etter jobb dro vi på Storo! jeg har kjøpt meg en ny bukse, en ny lue, duk til spisebordet, to pynteputer til sofaen og en fleesejakke som er DØDSDIGG!! :D så var vi på 10kr marked på Ica! ;) .... igjen.. hahaha

men hadde de ikke brød da.. typsik..så jeg måtte bare hjem med alle posene mine også ut på butikken igjen.. snooork!!
Men nå endeliiiig er vi hjemme, så nå har vi tent alle lysene i stua:D Snart skal jeg se Ylvis møter veggen :)


Her er noen bilder av barnehagen! ^^


Jeg har laget en sol til hver av dem.. venter bare på at foreldrene tar med bilde :P


0 søte svar: