08 november 2008

Snart lønningsdag?

Jah , det lurer jeg på.. siden jeg fikk lønn for en uke siden og er så godt som blakk nå! Lånte 3000 av sparekonto istad for å ikke føle meg så fattig :P

Jaja, idag har jeg vært med mamma på jessheim storsenter. Det åpna jo på nytt på Onsdag. Det var diiiiigert!! :O Vi skjønte ikke så mye av sentret, men det er sikkert fordi det var 1 gang vi var der da.. Jeg kjøpte meg noen nye lysestaker som står på peisen. de var dritkule! også kjøpte jeg to nisser til å henge på døra 1 desember! <<3
ogsååå kjøpte jeg meg en dritsøt blomsterpotte til å henge i vinduet! på tilbud! 70%.. we like! :D
t skjorte også :)

på sentret så møtte vi Charlotte, det var koselig. har ikke sett hun på ganske lenge.
etter det skulle vi på triaden for å bytte noen glass på glasmagasinet. så pluttselig kom mamma på at hun ikke hadde kjøpt faarsdagsgave til øyvind. og hun visste heller ikke hva hun skulle ha og vi hadde 45 minutter på oss til vi skull være hjemme igjen. i tillegg måtte vi på ultra å kjøpe marsipankake :P
STREEESS!! men vi endte opp med å kjøpe en parfyme da.. ganske greit :)

jaja, skjer ikke så mye spennende i livet mitt akkurat, men skriver jo forde:P les om du vil..!
Nå har jeg sitti i en halv evighet å prøvd å finne julegave til Øyvind. han er umuuuulig å kjøpe til. (!!!!)
Men har endelig funnet noe nå da! Phewww, håper det faller i smak :p

jepp! Nå skal jeg snart se på god kveld norge.
SKÅL (med pepsi max)

:)

0 søte svar: