24 november 2008

<3

Må bare dele en sang med dere





Den betyr veldig mye for meg =)

---

Jaja, hva skjer?
Her skjer ikke mye, jeg er så trøtt at jeg sovna etter jobb idag.. Jeg som liksom skulle få såå mye ut av dagen idag. Det gikk heller dårlig!
Når jeg våkna i 7 tia så begynte jeg å se på What happens in vegas.. dritbra! 2. gangen jeg ser den nå!
Ellers så har jeg fått helt dilla på pærer!! Det er sååå yummyy!! Seriøst!
Jeg tåler jo egentlig ikke epler og pærer, men så fikk jeg et bra tips om å bare ta en allergipille :P så det gjør jeg da.. hver dag.. for å kunne spise pærer! haha!
men ellers er det helt fint altså! =P

Gruer meg til Fredag.. :(
Siste dagen til Emma i barnehagen.. det blir såå trist. Den jenta er bare helt fantastisk :D
CHINE!! :D Det er meg :P hehe

Jeg (og Hege?) skal bake kake eller muffins så skal vi spise før hun slutter :(
Huff.. kommer til å savne Emmaaa!!! ¨



See you later alligator ! :o)



(PS. Christine er KUL!!!) ikkesant?



Jeanette har laget et bilde av meg, må si jeg ser usannsynlig bra ut :P





Hahah, kledelig eller?? :p

1 søte svar:

Hege sa...

*tørke tåre* fine sangen <3

*tørke mange flere tårer* EMMA! <3 fine fine jenta! ;___; huff, må kos mæ masse me ho disse siste dagan <3 *snufs*

"marius morsom" :D

KAKE OG MUFFINS ;)