15 november 2008

Joe Le Taxi <3<3

Seriøst, denne sangen er sååå bra!

http://www.youtube.com/watch?v=tf_E8y4Ux74

jeg skjønner ikke åssen jeg legger ut videoer her, så dere kan jo bare trykke på linken :p om det i det hele tatt er noen som leser det jeg babler om da.. haha

Men jaja. idag har jeg vært ute å shoppa med søstra mi. hu skulle ha kjole til skoleball og litt sånn stææsj.. så jeg har gått å shoppa i hele dag uten å bruke en kr! hehe
Ikke at jeg hadde med meg en eneste pose når jeg kom hjem heller da :( Men men.. sånn er livet
skal shoppe maaaaaaaaaaasse i London!! nå er det bare litt over en måned til vi drar!! =D

Sitter å ser på camp rock på tvnorge. hehe, så den forrige uke også da.. den var litt kul :P

vet ikke hva jeg skal spise til middag idag.. også aner jeg ikke hvor Hege er :P kanskje hu stakk på fridays.. haha:P

1 søte svar:

Hege sa...

Nei! for nokk ikke på fridays! Men vil på friiiidays!!!