26 november 2008

:o) og :o(

IDag har det skjedd mye moro!! :D

eller, kanskje ikke. Men jeg og Hege har sett dvden fra konserten i croke park!!!
Driiitkult å se det igjen. var helt psycho mye mennesker!! Ble like målløs nå som da jeg var der 1 juni!
Vi lagde oss taco og spiste masse godteri mens vi satt på gulvet med masse pledd, puter og stearinlys rundt om kring :D Skikkelig koselig ^^

Så etter jeg hadde gått å lagt meg så ringte mamma å sa hu skulle komme på besøk! jeg bare ehm, jaokey.. Så kom hu da, med en diger pakkekalender :P haha, sjukt.. Var koselig da. (jeg fortjente den, gjorde jeg ikke? ) hvis du tror spm var til deg, så har du helt rett, mamma :p jeg vet du leser her ! hehe

Men nå skal jeg sove, jer er stup trøtt!
nattiluuu <3

1 søte svar:

Tone sa...

Det har du helt rett i, du fortjener absolutt pakkekalenderen! Håper den gjorde kvelden din litt bedre, etter en heller dårlig kveld. Liker ikke at du har det vondt og trist, så det føltes godt å gjøre noe jeg visste du ville sette pris på. Klem