05 november 2008

haha, i'm back!

uff, jeg oppdaterer aldri her lenger jeg! :p

kan jo fortelle litt om hva som har skjedd siden sist da..

Vel, jeg fikk jo studiekompetanse da:P også flytta jeg ut hjemmefra i slutten av Juni.
Etter det reiste jeg litt i sommer, til sverige og tyrkia. også jobba jeg masse på tusenfryd.
Etter ferien skulle jeg starte på BI, men det gikk heller dårlig =P
Så nå har jeg fått meg heltidsjobb i barnehage.

en bitteliten privat barnehage som ligger 10 minutter gåavstand fra huset mitt :D
Det er 4 barn der, og meg :D

Ellers så skal jeg til London for å feire nyttår, og shopppeeeeeeeeeeeeeeee!!! wii :D 28 desember-3 januar :)

2 juli så drar vi til New York!!!!!! :O
en uke etterpå venter San francisco, og etter ennå en uke så er det Los Angeles som står for tur!
Djiiiiiiiiiz jeg gleder meg.. Men det har ikke helt gått opp for meg ennå da :p

Hmm.. hva mer?
JO! jeg og Hege synes 10 kr. marked er utrolig kult! fått en hel HAUG av mat for 10 kr! idag fant vi til og med en sånn synnøve pizza. halvstekt til 10 kr!!! de koster egentlig 50 kr! :O
og på mandag fikk vi 4 poser potetmos for 10 kr.. we like :D
vi spiser omtrent bare potetmos! potetmos funker til ALT! utenom fiskeboller (spy)

Jaja, thats it for now.. tuddeluuu <3

1 søte svar:

Hege sa...

Velkommen tilbake ;)