06 november 2008

Snart helg!

Jaaa, nå er det snart helg! Gud som jeg gleder meg!
Har gått i ett hele denne uka!

Jeg fikk lønn på fredag, og nå har jeg 200 kr igjen.. slå den du :P
heldigvis får jeg litt over 2000 i morra fra Tusenfryd!
Det må holde i tre uker.. :P haha gleder meg!

Men vi har masse mat da!! hahaha, vihar handla så mye mat de siste 3-4 dagene at jeg tror det snart tyter mat ut av både kjøleskap og skaper :P

Idag har jeg vært på jobb. Kanskje okey dag, Martin og Johanne var snille idag.. etter at de fikk sove litt i hvertfall! :P
Også var vi ute på lekeplassen en liten stund, det var koselig :D selv om Johanne slo hodet i bakken da:P Men men, sånn kan det gå gitt..

Ellers så har jeg og Hege gått til Storo for å handle litt.. alt for å prøve nye butikker!
Vi tusla litt rundt på sentret, og nesten alle butikkene hadde salg!! Siden de har nyåpning snart. De driver å pusser opp og har gjort det for alltid føles det ut som :P
men faen at jeg ikke har penger!!!:P det var 25/50% salg på voice of europe!! :( snufs.. christine vil haa :p

jaja, nå har vi satt oss ned i sofaen, og skal se på sykehuset, spise twist, klementiner og drikke julebrus! og jeg har på meg lue!! :) det er digg å gå med lue inne!

Og jooo!! jeg ønsker meg sånn fleesejakke fra sportshuset.. den er rød og grå og er 70% salg! :O <3 også hadde de verdens søteste rosa lue!! VIL HAAAA!!

Hardt liv :P

0 søte svar: