23 november 2008

Livets ups and downs

I går kveld satt jeg å snakket litt med en jeg kjenner som bor i Dublin. Fortalte henne litt om planene mine om å flytte nedover til neste år, så sier hun at det er skikkelig bad timing, siden det finnes ingen jobber noe sted pga finanskrisen!! Nå ble jeg _litt_ redd må jeg si! Halloo! Endelig har Christine bestemt seg liksom, så skjer dette?? buhuuu.. Nå er jeg skikkelig usikker på om jeg tør å ta sjangsen alikevel.. utrolig døvt å ta et så stort steg hvis det er nesten sikkert at det ikke funker alikevel! Men men, må nok tenke på det en stund til før jeg bestemmer meg. Taper jo ikke såå mye på å reise å prøve da. Bortsettfra jobben min :P

Se på fine byen!! :)

----

Jeg satt å så på my super sweet 16 istad.. HERREGUD er alt jeg har å si! :p
De folka der er så sinnsykt bortkjemte, og snakk om å være 15 år og diva liksom!
Det er kvalmt egentlig. De er jo 15 når de planlegger denne festen.. og de ser så sykt voksne ut, og oppføre seg som de som var gjester på ricky lake da det gikk.

Ja, også skjønner jeg ikke helt hva foreldrene tenker med som går med på alt dette.. På den ene som gikk i stad som var med en gutt, så var jo mora mer gira en ungen som skulle ha denne festen jo!
Merkelig..


De var dagens tanker fra Christine- over og ut

0 søte svar: