16 november 2008

Lazy sunday

Jepp, det sto det nemlig på sokkene til søstra mi idag.
Mamma, lillesøster og hunden var på besøk hos meg idag. Vi spiste pepperkaker og klementiner :)

Før idag så gikk jeg og Hege tur til bunnpris.. skjønte ikke helt veien dit da, det var ganske langt! Og jeg tror nok ikke jeg kommer til å finne fram alene ennå.. haha

Men vi fikk kjøpt oss kyllingfilet! :) Så nå har vi spis ovnsgratinert kyllingfilet med kremet kyllingsaus! YUMMYY! også sto Christine for desserten: sjokoladekake-brownies ting! den er diiigg, og jeg sitter å småspiser ^^

jaja, ellers så sitter jeg å håper på å flytte til Dublin til neste år.. :) Leie leilighet, finne en jobb og bli kjent med masse mennesker!!

Får se åssen det går. I Norge vil jeg ikke være i allefall... :p

Fine, fine byen <3


2 søte svar:

Anonym sa...

Dublin!! :D

Anonym sa...

Æ har forresten det kortet der på veggen min :p