08 november 2008

mer stææsj

100 spørsmål om degselv
1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?20
2. Tror du at du har giftet deg til da?Nei
3. Hvem snakker du mest med på msn?Hmm... vet ikke egentlig.
4. Husker du hvor du var 11. september 2001?På skolen, og hos karoline etterpå
5. Hvem ringte deg sist?Charlotte
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Ingen tror jeg. bruker den aldri.
7. Har du kjæledyr?Ja, hjemme hos mamma
8. Når var siste gang du drakk kaffe?Hmm.. en uke siden tror jeg
9. Er foreldrene dine gift?Nei
10. Når så du din mor sist?Istad
11. Liker du å reise med fly?Neeei! men jeg elsker å reise, så jeg må jo:P
12. Hvor mange land har du bodd i?1
13. Hvor mange byer har du bodd i?1 by, men endel tettsteder eller hva man kan kalle det :P litt utenfor Oslo
14. Hvor mange søsken har du?2 småsøsken, en stesøster
15. Kan du plystre?Noope!
16. Hva var det siste du spiste?Hmm.. godteri:D lørdag jooo
17. Hva er din favorittiskrem?Sjokolade og vanilje
18. Hva ser du frem til?London til nyttår og USA til sommern <3<3
19. Er det noe du vil fortelle til noen?Hmm, tror ikke det
20. Hva gjør du om en time?hmm.. sitter vel i sofan da også
21. Liker du kaffe?ja!
22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig?hmm, når jeg er på jobb pleier jeg å drikke 1-2 flasker, blir relativt lite i helgene :P
23. Er noen forelsket i deg?Tviler jeg på :P
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?Hmm.. digg å ha hele senga alene da:P ligger på midten jeg (a)
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?Jaaa.. :p
26. Kan du spille poker?Nei
28. Har du noen gang vært i Canada?Nei
29. Hva var den siste sangen du hørte på?u2-with or without you
30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?kjenner og kjenner.. en jeg spilte i teater med på barneskolen bare :P
31. Hvor mange land har du besøkt?Sverige, Danmark, England, Irland, bulgaria, Tyrkia, Tyskland, Hellas, Spania, Frankrike.. tror det var alle :P det blir 10!
32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?Engelsk.. fikk 5 i fransk i fjor da, men kanke en dritt :P
33. Har du lyst på piercing eller tatovering?Ja, tatovering! men auuu!
34. Har du noen gang vært i en ambulanse?hmm, nei
35. Svømmebasseng eller hav?spørs litt.. havet i syden, basseng i norge
36. Hvordan er været hos deg?dårlig.. vått og mørkt
37. Spiser du frokost daglig?ja, så og si alltid
38. Hva er din favoritting å bruke penger på?for tiden; stæsj til stua! men klær ellers!
39. Hva var det siste du kjøpte?En kul blomsterpotte på mester grønn :D
40. Hva er ditt favorittprogram på TV?One tree hill, samantha who, the oc, dawsons creek, seinfeld, slankekrigen, ylvis møter veggen, hotel cæsar :P
41. Kan du rulle med tungen?Japp
42. Kan du dykke uten å holde for nesa?Ja, men ikke så veldig lenge :P
43. Sover du med bamser?Nei, men tusen puter :D
44. Hva er din blodtype?Aaaner ikke
45. Er alt lov i krig og kjærlighet?Neei..
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?Panel og kaffe latte
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?ehhh? :p man lar det vel ikke renne når man er ferdig?:P
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?som regel igjen, men ikke om jeg glemmer å lukke de ;)
49. Er du voksen?Ja, noen ganger ;D
50. Har du tatt sol den siste måneden?Hmm.. tror ikke det. Husker ikke nøyaktig når siste gang var
51. Kan du skifte olje på en bil?hvis du hadde vist meg hvem hull så :p
52. Har du fått fartsbot?Nei, har ikke bil engang
53. Er du avhengig av tv-en?Nja.. egentlig ikke, men hadde blitt kjedelig å sitte i stua uten :p
54. Liker du appelsinjuice?elsker appelsinjuice
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?Pleier å slumre i halvtime +++
56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?haha! suuure!
57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?at helgen skal vare for alltid?:)
58. Kaffe eller energidrikker?uhmm, både og
59. Hva er din favorittby?Dublin! og sunny beach ;)
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?tatt bilde :D
61. Liker du håndskriften din?Neeei! jeg skriver som en gris! hilsen min gamle lærer :P
62. Hvilken sang hører du på?Maroon 5 - before you leave
63. Har du vært så full at du har besvimt?neei..
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?klappa til han ganske hardt ;)
65. Når våknet du denne morgenen?ca halv 10
66. Har du søskenbarn?er det, det samme som fettere og kusiner? :S isåfall så har jeg *tenke*9 tror jeg! har bare kontakt med sånn 2-3 da
67. Hva liker du med deg selv?Hege sier jeg er søt :p
68. Hvem snakket du med sist?Hege.. om såpa på badet ;) interressant altså
69. Hva er det verste faget på skolen?Norsk O_o bare siste året da.. og nyere historie! djiz
70. Hvor skal du bo når du blir eldre?Når jeg blir eldre antagelig i norge et eller annet sted.. men før den tid vil jeg bo en periode i utlandet
71. Hva drømte du i natt?Husker aldri drømmene mine jeg..
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?bare klipp? 450 tror jeg..
73. Hvor ble du født?Ullevåll :)
74. Hvordan var din forrige helg?Bra! Handla masse julegaver, var på kino og fridays :) og fikk lønn!! :D
75. Hva er din favorittsang?skifter fra dag til dag :p digger i kissed a girl ^^
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?hmm.. om de kan tisse og bæsje i en kattekasse så:P
77. Hva er den beste iskremsmaken?det svarte jeg da på i stad!
78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på?ja
79. Har du hjemmeside?ja,men tror ikke den eksisterer mer
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå?hmm, nei tror ikke det
81. Kan du si alfabetet baklengs?ja, men det tar litt tid
82. Kyss eller klem?både og
83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?Nei, det tror jeg ikke.
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?Alfred! neida, i have no idea..
85. Har du vært på scenen?Japp
86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?aaaaner ikke, hakke sett en eneste film
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?Ja, det meste hvertfall.. kanskje ikke hoppa strikk eller holdt en slange! :S
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?uhm.. heks tror jeg
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?husker ikke :O
90. Hvorfor det?:p
91. Hva er din favorittfrukt?Klementiiiiin <3
92. Irriterer vennene dine deg?jada, av og til så :P
94. Blogger du?haha, neeeeeia?:p
95. Er du kilen?NEI!!! :D (a)
96. Hvem er/var din favorittlærer?Arnhild, Hilde og Janne^^
97. Hvilket godteri spiser du på kino?Smågodt
98. Syns du gutten skal betale på første date?Ja, men det kommer jo ann på daa.. kanskje ikke om han er fattig student :p
99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?ja, sikkert :P
100. Hva skal du gjøre etter denne testen?vente på at Morten skal ringe på O_o

0 søte svar: