11 november 2008

Kjeder meg

Hva skal jeg finne pååå?
tror jeg skal se på bring it on i kveld :P
i går begynte jeg å se på en film.. men så bare ca 20 minutter så jeg kom ikke så godt inn i den. den var skikkelig rar da.. den heter i'm not there, og handler om en svart gutt som er dritflink å synge, også en annen gutt, som jeg ikke helt har skjønt hvem er ennå! haha

men jaja.. ellers har jeg spist ribbe idag... det var ikke noe godt i det hele tatt :P varma potetene i mikroen å sånn.. skal jeg aaaaaaaaaaldri gjøre igjen! det var ekkelt!

jaja.. nå sitter jeg her i stua helt alene, har tent alle lysene og ser på tv og spiser klementin.. :)
koselig.. men jeg er skikkelig trøtt!
Hadde egentlig lyst å dra på europris eller nille idag, men før jeg rakk å dra hadde jeg blitt trøtt :D
får gjøre det i morra ellerno ;p
trenger nye lys, de brenner jo på en uke de svære vi har! bruker jo lys hver eneste dag!
også vil jeg ha julegardiner til kjøkkenet, også nye sånne kuvertbrikker til kjøkkenbordet. røde med julegreier på!^^

sååå vil jeg ha en hylle til stua, og masse små rammer til små bilder :D

alt til sin tid.. :p

1 søte svar:

Hege sa...

Awwwww! :p

Ja, vi må på nille eller no, må ha lys ( til VEGGEN lol) og bilderamma! =D weee!