22 november 2008

Hallo i natten

Tid for å blogge litt av mitt überinterressante liv.

Veeel, jobb, jobb, jobb.. slutta forholdsvis tidlig idag. sånn i 3 tiden :) det var deeeilig!
Mamma ringte å lurte på om jeg ville være med ut å spise, så jeg ble med på bombay. Indisk restaurant som ligger et sted i byen. Digg mat!

Annet enn det så har jeg sett på No reservations, koselig film btw! Hvis dere liker sånne filmer såklart. Handler om en dame, hun er kokk og perfeksjonist. vanskeligheter for å stole på noen, og er ganske "kald" om man får si det slik.
Søstern hennes dør i bilulykke og hun ender opp med å måtte ta ansvar for tanteungen sin, og får en ny kollega som hu ikke liker spesielt godt.. eller gjør hun?! :P

haha, ja det var dagens lille fra Christine.
Kommer sterkere tilbake når jeg skaffer meg et liv.

SKÅL for coop obs!

PS. Snart ferdig med julegaver og det er DIGG!!

PPS. Når jeg får lønning skal jeg.... vet ikke egentlig, men det blir digg! Jeg føler meg sååå fattig ;(

yeye, anyhoooow
see you later aligator.. djiz jeg er overtrøtt O_o
Klokka er snart 2, og jeg vil egentlig ikke sove.. men jeg skal visst opp å trene i morgen. Vel, får nå se om det blir noe av. Jeg kommer til å ligge i søvne å vente på en telefon jeg antagelig aldri får.

Sååeh når det er sagt så håper jeg alle får en fortreffelig aften og alt sånn der..

0 søte svar: