05 februar 2009

Ulykke...

Heerregud.. Hele dagen idag har bestått av en ulykke etter en annen!

Jeg slo meg sånn en halv milliard ganger på jobb idag, også snubla jeg i en ledning og gikk rett på nesa. Også har selvfølgelig ungene følt for å skrike i hele dag! (Takk for den..) Utenom Johanne, som stort sett er i dårlig humør, hun var i suuuuperfantastisk godt humør idag. Så tenkte jeg YESS da kan jeg være her med hun på slutten av dagen. Men neeeida, hun ble henta tidlig, så da satt jeg der da - med tre skrikerunger! hurra!

Også skulle jeg på trening med Runa, også måtte jeg løpe til tbanen.. rakk den da. Men når jeg kom på tøyen så kom jeg på at jeg har glemt skoene mine hjemme! Føøøkk! Jeg som hadde planlagt en skikkelig killing-workout med Runa. Vi skulle rett og slett døøø! Men neida, det skjedde ikke. hadde forresten glemt treningsBH'en min også hjemme. Så kanskje like greit at hele greia ble avlyst.

Så bestemte Runa at vi skulle til meg for å se på The OC (Runa er hekta:P) så det gjorde vi. men da jeg gikk forbi kjøkkenvinduet med sånn tusen matvareposer( OK, bare en, men den var tung :P) og svæær veske og lettere irritert, så kom jeg på at FAEN nøklene mine.. de ligger jo igjen i den andre veska - INNE!

Hååååpet jo på at Hege var hjemme. Men det var hun altså ikke. Hun var på Nydalen!!

MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg trenger reservenøkkel!!!

Godt det er fredag i morgen! Natta!

2 søte svar:

Tone sa...

Så bra at din elskelige mamma alltid er kjørbar og stiller opp da.....var der jo på ....tja....max 15 minutter vel?

Godt du ikke bor i Hamar eller noe da...

Runa sa...

hahahahah!:p
tuuusen bæreposer ja. som du hadde gått såå langt med:p
jadda!:p men jeg sier ikke noe, det var synd på oss! tenk det ja!