01 februar 2009

Litt søndagsmoro

Nå er det søndag, jeg er ekstremt trøtt! Kom oss ikke i seng før i halv 5 tiden eller noe i går, også ringte telefonen til Runa klokka 9!!!! (Faen!) også forsvant den langt bak senga..ops.. Men ja.. Så jeg sto opp også rydda jeg kjøkkenet og litt diverse.
Jeg har helt sykt vondt i fingern etter at jeg skjærte meg på lapskausboksen til Runa i går, og i tillegg brant jeg meg på bollebrettet etterpå! Så nå har jeg blemme og kutt oppå hverandre. Jeg må virkelig klappe meg selv på skulderen å si at jeg er kjempeflink!

Men anyways, jeg ville ut idag. også sier mamma at hun skal på tur! Jeg vil være med!
Søndagsturer er kos!
Jeg, mamma, lillesøstern min tok med oss hunden og gikk rundt østensjøvannet! Det var en kjempefin tur!

Jeghadde klart å glemme både lue, votter og strømpebukse da. Så detble litt kaldt. Tok flere timer før jeg fikk varmen i meg igjen! Haha

her er noen bilder :) Se så fint!






Også en ting til. Jeg har fortalt mange av dere om mine fantastiske fine slalåmski som jeg aldri tør å bruke forde de er så rosa. Ingen som tror på meg når jeg forklarer hvor rosa de faktisk er! Her er mitt eneste bildebevis (heldigvis...)
SÅÅÅ, nå håper jeg folk tror på meg :D
Jeg har arvet de av tante, som har arvet de! Så, jada! :D De er splitter nye kan du tro!

Skal forhåpentligvis på hyttetur til trysil 13 mars!! Det blir kanonbra!! :D

1 søte svar:

Tone sa...

Jeg synes skiene er kule jeg da:) Nesten 80-talls jo.... Blir jo snart moderne igjen, så jeg skjønner ikke hva du klager for....

Og takk for turen på søndag forresten. koselig.