15 februar 2009

Jeg er FLINK!

Ja, det er jeg det!




Idag våkna jeg halv 1 av at Hege sendte meg melding å kalte meg syvsover. humpf!


Men jeg kom meg opp av senga, tok en dusj, også dro jeg og Hege til byen i det fiiiine været! :)

Vi var først på Gunerius, så på Oslo City, også gikk vi nedover hele Karl Johan og bort til Aker brygge. Der kjøpte vi oss en Oreo drembar, også gikk vi hele veien tilbake til Gunerius! Fordi vi skulle på skopunkten å se på noen sko vi hadde sett i Karl Johan. Jeg kjøpte meg et par sorte pensko til bursdagsfesten min! De var kjempesøte og kostet bare 249 kr! :)
(ikke at jeg egentlig hadde råd til det, men hysj......)
Var de ikke søte?




Kjøpte også en lilla og en blå neglelakk! Har helt dilla på neglelakker! Det er så gøy :D

Etter vi hadde vært i byen i ca tusen timer, så dro vi hjem å lagde middag! Vårruller, potetmos og grønnsaker! Namnam.
Hege hadde fått for seg at hun skulle se på grand prix.. snooork. Så jeg begynte å rydde rommet mitt, men jeg hadde lyst å ommøblere, så endte opp med at jeg har ommøblert, kastet ut en hylle og hentet en annen hylle fra kjellern. Så nå er det ganske fint her inne skal jeg si dere! :D I like it!
Skal legge ut bilder av rommet i morgen eller noe, kameraet er på lading nå!

God natt!

3 søte svar:

Anonym sa...

fine sko! jeg ser ikke poenget med å kommentere når jeg sier det til deg likevel, men du blir jo ikke blid, så here you go!:p

- Kax - sa...

ja, søte sko, har prøvd dem selv;P

Anonym sa...

veldig interessant, takk