26 februar 2009

i går og idag

I går var om mulig, den snodigste dagen i historien.

Hege og Aziz fikk ett barn. av åtte.. så det var 7 som var borte.
De bestemte seg for å komme til meg, siden vi var 4, sånn at han ene skulle ha noen å leke med. Kjedelig å være alene hele dagen. Men Aziz ville ikke, sånn at hele dagen ble et eneste stort kaos..
Hun ble sint, og stakk til en skole ellerno? også ringte vi sjefene og sjefene styra og ringe og kjeftet og blaablabla. herregud. styyyyyr.

Et evig stort kaos! Skulle tro det skulle bli den roligste dagen, men det var så mye styr. Telefonen ringte en million ganger, og ja..

så idag så skulle sjefen min komme innom fordi jeg skulle fortelle hun at jeg må si opp siden jeg skal til Dublin for å studere.
Så det gjorde jeg. Hun tok det fint da, syns det var trist, siden hun var så fornøyd med meg og sånt. Men hun sa hun skjønte det veldig godt, også missunte hun meg som hadde mulighet til å reise sånn. Hun har jo barn :P Hehe

men men.. nå skal jeg se på hotel cæsar, også slankekrigen også skal jeg prøve å legge meg tidlig idag. men det har jeg sagt hele uka, og det har ikke skjedd ennå, så vi får se :P

1 søte svar:

Tone sa...

Dere er heldige som har hyggelige Aziz altså:)