18 februar 2009

Livet på sinsen...

Ja, nå er jeg og Hege som et gammelt ektepar.
Jeg flyttet inn i slutten av Juni, men den dagen jeg flyttet inn dro Hege til Bodø å var borte i en måned. Når hun kom hjem i slutten av Juli så dro jeg til Tyrkia. Så sånn helt praktisk sett så har vi bodd sammen siden 24 August.

Det er jo egentlig ikke så lenge. Men gud!
Vi må bare oppleves. Rett og slett. Vi kan lese hverandre som en åpen bok!
Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb, så kan jeg se på ansiktet til Hege om hun er irritert på Aziz eller ikke. Ganske interresant. Idag var hun skikkelig irritert! Såppas irritert at jeg måtte spørre om hun ikke gadd å trene idag alikevel. Det ville hun ikke :P

I går så var jeg på butikken med Runa, jeg hadde sååå lyst på Mexicansk gryterett. En times tid etterpå tikket det inn en melding på mobilen min: Lyst på Mexicansk gryterett til middag i kveld? Jeg spanderer!

Dere ser tegninga?

Istad satt vi å så på hotell cæcar. Mens Svein prøvde å sjekke opp Bea, så sa jeg at hun er jo absolutt ikke has type! Så satt Hege der bare å gapa og pekte på meg. Hun hadde tenkt akkurat det samme!

For bare noen minutter siden så satt jeg i sofan. Pluttselig skriker jeg ut: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Så sier hege: SLANKEKRIGEN!

og det stemte! Det var akkurat det jeg tenkte, jeg har glemt å sette det på nedlasting idag.

Litt sykt.
Dette er bare små eksempler på alt som skjer her hjemme i løpet av en dag.
Vi tenker likt HELE tiden. Det er irriterende skummelt til tider!

0 søte svar: