01 februar 2009

Polakker med reggis faktisk..

På fredag så skulle jeg og RUna ut. Så Runa kom til meg etter jobb. Vi dro en liten tur til byen først da, for jeg må finne kjole til bursdagen min. Og som dere vet så eeeelsker jeg kjoler, så det burde ikke være noe problem! :P

Det var veldig masse på tilbud, og jeg fant verdens fineste kjole. Den var gull med sorte prikker. Ganske sånn 60-tallsstil på detn. Litt ballongaktig nederst, men selvfølgelig har jegf or store pupper til den. Den dekte jo såvidt halve puppen min jo! GAD! *irritert!*

men men. fant en annen kjole da. den var kjempefin, også kostet den bare 200 kr! SÅ den kjøpte jeg. Men jeg tror ikke jeg skal ha den på meg på festen min altsååå..

-
Hva skal dere ha på dere på festen min da?
-

håper dere er klare! Det skal bli moro! Jeg skal fikse rød løper å greier ;) Bare å stæsje seg opp!! :D

Men tilbake til saken. Vi skulle jo på byen, meeen vi fant ut at vi ikke orka, vi holdt på å sovne isofaen.. haha. Så vi satt oppe til kjempesent å så på The OC (Håper det går greit, Hege;P) Og nå har Runa begyn å elske det! :D Seth er så søt! Hahaha:P

men vi dro ut i går i steden da. Det var vi bestemt på! Selv om vi egentlig ikke ville, og hadde bestemt oss for å bli hjemme i går også, så fikk vi pluttselig kick sånn klokka 10, så da var det bare rett på badet og rett oppi klærne.

Det var en syykt rar kveld. møtte masse kjentfolk fra tusenfryd. så vi hang med de og vennene dems, som var en smule snodige. men men.
Også ble christine sjekket opp av verdens styggeste polakk med regulering!
Han var veldig ekkel, men meeeen.

Nå skal jeg gå å vekke runa som snorker i senga mi, også skal jeg rydde litt før jeg skal gå tur med mamma :)

Ha en fin søndag folkens:)

2 søte svar:

Hege sa...

haha helt greit, jo mer The OC fans verden får, jo bedre ;) :P

Tone sa...

jeg vil ikke ha en stygg polakk med reggis som svigersønn, nei!!

Kommer å henter deg snart, for vår gåtur...