11 februar 2009

Sokke-sortering

Ja, det er ingen hemmelighet at jeg er ganske så lat.
Jeg hater å brette klær, vaske klær og alt som har med klær og gjøre. Bortsettfra å kjøpe de da, såklart ;)


Men å sortere sokker, det er kanskje det alle værste som finnes!
Tenk så masse tid man sløser bort hver dag på å sortere sokker?
En er lengre enn den andre, og denne her har litt annet stoff. Denne har en hvit stripe på toppen, og denne har en stjerne på seg?

Herregud, så frustrerende!

Det er så mye bedre ting man kan bruke tiden sin på!




Jeg, for min del, orker aldri å sortere sokker. Det har jeg sikkert ikke gjort på flere år. idag har jeg faktisk på meg to identiske sokker. De er helt gule!
Men det er tilfeldig. Jeg bruker å stappe de inn i skapet, og dra frem to tilfeldige. Pleier å sørge for at det er likt stoff på de da, i det minste! Enten tynne sorte, eller ankel, eller tykke, ull osv. Men annet enn det så driter jeg i om det ern en grønn og en rosa :D

Jeg er sjarmerende. I know!

1 søte svar:

Tone sa...

Ja, og du har lært din lillesøster det samme:)