07 februar 2009

Snøøøøøø og hårmodell

snø,snø,snø,snø!!! Blir det aldri nok??
Er jo ikke plass til mer snø her nå! Blir helt sprøøø av all snøen. Også de satans måkebilene som aldri gidder å måke! Gruer meg til å gå til jobb i morgen. De har sikkert ikke ploget en dritt hele veien oppover, det er dert TUNGT å gå den lange bakken av tung snø!

Sånn her ser det ut utafor her akkurat nå. Sonja har akkurat måket trappa vår og på terrassen! :D

Også har jeg vært hårmodell igjen idag, så nå jeg jeg litt blond. I allefall blondere.. syns det ble ganske bra :)
Hun ville ta ennå mer striper på meg før sommern, for å få det skikkelig lyst!! Skummelt! haha
Er så koselig å være der. Hun er så hyggelig! :D
Vi snakker liksom om alt! hehe!
Nå vet hun at jeg skal slutte til sommern også.. hun syns det var veldig trist, også sa hun at de måtte søke om ny barnehageplass.. haha :P
Huff, det blir triiiist å forlate barna! :(
Men anyways, sånn ser jeg ut nå! Hvis du ser bort ifra at jeg ser ut som en mann på bildet, så syns jeg fargen ble ganske fin!




Tuddeluuuu :)

3 søte svar:

- Kax - sa...

Kjempe fin farge, Christine!:) ååh, jeg savner å ha blondt hår:P

Tone sa...

Hvorfor i alle dager skal du på jobb i morgen? Det er jo søndag i morgen...???... men du var fin på håret da, du kler blondt hår:)

er enig med deg vedr snøen forresten...

Anonym sa...

So fin du va på håret =)