23 februar 2009

Halveis til 40..

Ja, nå er det en stund siden jeg har oppdatert altså. Mye har skjedd siden sist.

Fredag kveld døde pcen min. Laderen som streika..!! Ganske irriterende i grunn. Siden jeg kjøpte den i midten av September.
Anyways. Jeg hadde ikke tid til å bekymre meg over PCen, jeg var i full gang med å krølle håret til festen på kvelden.
Jeg skulle feire bursdagen min, og hadde invitert folk til Hollywoodparty! :D
Det var veldig moro. Vi ble ganske mange, så det var stas.

Holdt på utover kvelden og sovna i 5-6 tia.
Når klokka var sånn halv 8 så fikk jeg ikke sove mer. Det skjer HVER gang jeg drikker. Jeg våkner så sinnsykt tidlig.. hehe. men men..

Begynte å rydde og vaske litt da, mens folk sto opp etterhvert.
Etterhvert begynte dette med pcen å irritere meg, så jeg fikk Øyvind til å kjøre på elkjøp. Så nå har jeg levert den inn, og det kommer til å ta sånn 4 uker før jeg får den tilbake :(
Pga den har smelta på undersiden og plasten har boblet seg :P jeje..

På søndag var selve bursdagen min, så jeg hadde hele familien her hos meg. Vi spiste boller og kaker også var det gaver til meg ;D

Men jeg er jo selvfølgelig blitt syk, da.. Sånn som jeg er hver år på bursdagen min :(
Begynte å føle meg dårlig lørdag kveld. Hele søndagen var jæævli, og idag har det vært skikkelig ille å være på jobb. Hodet verker og hele kroppen er bare vond.. men men..

Nå skal jeg snart se på tv!
Karl den 3. starter idag! Lurer på hva slags sprell han finner på denne gangen :P

1 søte svar:

Hege sa...

Du e blitt stooooor =D
Men synes d va nesten nettop du va 12 :P