15 februar 2009

En uke igjen som tennåring..

Nå har jeg en uke igjen som tennåring. Det er ekstremt merkelig egentlig. Tiden går vanvittig fort. Jeg kan fremeles huske min førtse skoledag på både barneskolen og ungdomsskolen. Jeg husker den dagen lillesøstern min ble født, og jeg husker den dagen farmor døde. Det virker som det var i går alt sammen. Tiden bare flyr forbi. På en måte føler jeg meg som akkurat den samme som da jeg startet i første klasse på Trosterud barneskole. På en annen måte føler jeg meg som et totalt annerledes menneske.
Er så utrolig mye som har skjedd siden den tid. Jeg er jo faktisk voksen nå! Det er en litt syk tanke. Tenk at jeg skulle bli voksen. Når jeg var mindre, så tenkte jeg jo at jeg skulle bli det en dag, men det virket så uendelig lenge til, at jeg trodde aldri til skulle komme til å skje!

Hmm..

Man har mange minner som man husker spesielt godt fra da man var mindre. Selv om det kanskje er ulogisk hvorfor man husker akkurat DEN dagen så godt. Jeg har mange sånne. Også er det sikkert mange mer spesielle dager som jeg ikke husker i det hele tatt.

Jeg husker ikke helt hvor mange år det er siden, men det var når mamma var sammen med faren til lillesøstern min. Dattera hans, Charlotte var på besøk, også hadde hun fått et sånt kjeramikk tesett, samme som jeg også hadde. Så satt vi på gulvet på rommet mitt å hadde te-selskap! Husker det kjempe godt!
Husker også vi lekte masse med dukker, og hadde de oppe i sengene våre og lagde det som et lite hus! Hehe!

Har også ufattelig masse minner fra fagernes! Jeg og kusina mi pleide å være der hver eneste ferie når vi var mindre. Vi lekte fangene på fortet i huset til farfar, også heklet vi en så lang greie at den gikk rundt hele det digre huset til farfar 4,5 gang!! haha

Ja, jeg kunne sikkert snakket om gamle minner i flere timer, men jeg stopper nå :)

På søndag skjer det. Jeg er offisielt ikke tennåring lenger!!

1 søte svar:

Tone sa...

Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden går!! men det merkelige er jo at jeg ikke føler meg noe eldre enn da du ble født... bare klokere da.... hehe