10 februar 2009

Grandiosa uten paprika?

Grandiosa uten paprika har nå vært på markedet i noen uker.
Den er ute på prøve etter at det har pågått underskriftskampanjer og masse facebook grupper osv.
Jeg som er en stor paprikahater og peller av all paprikaen på grandiosan er jo egentlig glad for dette tiltaket.

Men hva vil dem egentlig oppnå? De selger orginal grandiosa til 28 kr og den uten paprika til 38 kr?!
Da vil dem jo at folk ikke skal kjøpe den! Den er ute på prøve, men ingen gidder å kjøpe en pizza som koster 10 kr mer bare for at den skal være ferdig plukket? Dette syns jeg er helt på trynet!

Jaja, ett fett for meg egentlig, siden jeg spiser pizza kanskje 3 ganger i året! Og da sverger jeg heller til Big One! Mye bedre!

Men for all del, bra tiltak.


2 søte svar:

- Kax - sa...

are you kidding me?? 10 kr mer uten paprika? SKADA!!! Men ja, bra tiltak da, hater paprika..

Anonym sa...

Da er det faktisk ikke noe stress å bare plukke av paprikaen istedet for å bruke 10 kr ekstra! Eller bare kjøpe first price pizzaen so mer billigere, uten paprika og mye bedre :)