18 februar 2009

Jeg skal flyyyy

Jeg er veldig glad i å reise. Ingen hemmelighet egentlig.
Planen var at Runa, Petter og jeg skulle dra med color fantasy i påsken. Men siden alle reisende må være over 23, så fikk vi ikke lov! Dritt colorline!!!
Men men..

Tanken på å være hjemme i hele påsken, uten å gjøre noe som helst var ganske kjip, i allefall når jeg allerede hadde blitt veldig glad i tanken på å skulle reise en liten snartur til Tyskland.
Så jeg overtalte(tvang?:P) Runa til å reise på en bitteliten tur med meg!! Såå Lørdag 4 April farer vi avsted fra Sandefjord..
Og hvor skal vi?
Ja, du kan jo prøve å gjette.. du får bare ett forsøk :P


DUBLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN <3
Vi skal bare være borte 3 dager da, men det blir kjempe deilig å komme seg litt vekk fra Norge, barnehage og omverden! :P
Vi skal bo på Abigail Hostel.. på 8 mannsrom.. blir spennende. Hehe :D

Jeg gleder meg i allefall!!



2 søte svar:

Tone sa...

Herregud!!! du har planene i orden ser jeg... Jeg får følge med her, så jeg vet hvor du er til enhver tid... Som du sier... Jeg får aldri vite noe jeg...Jeg vil også til dublin...

Anonym sa...

haha:D
jeg gleder meg!:D:D
selv om du jo tvang meg da:p jeg vil egentlig si det. men det blir braaa!:D