07 februar 2009

Ønskeliste! :D

Siden jeg snart har en stor bursdag i vente, og folk maser om ønsker osv så har jeg laget en liten ønskeliste. Spre ryktet ellerno :P

-Elektronisk bordgrill (Heter det, det?:P)

-GHD rettetang (den smale versjonen)

-DVD spiller

-Panelgardiner (sorte/grønne) til soverom

-Wokpanne

-Rammer (enkle eller flere i en)

-Penger til USA

-Rosa verktøykasse

-Smykker (store øredobber og kjeder)

-Neglelakker, Marineblå f.eks (Uten glitter og styr, helt matte!)

-Hudprudukter (skrubb, bodybutter, shower gel, ansiktsmasker osv i gode lukter!)

2 søte svar:

Tone sa...

fint med en ønskeliste, men ikke ønsk deg så mye "hus-ting" nå da, hvis du har planer om å bo hjemme en stund. det må oppbevares også vet du..

Christine sa...

jeg trenger jo ikkeno annet :P

Klær da i allefall. Men det har jeg ønsket meg en million ganger, og ingen som kjøper det til meg, så je gir opp :P