31 desember 2008

6 timer igjen til 2009:)

Nå er det ikke lenge igjen til det nye året, men vi har allerede rukket å gjøre endel på den siste dagen av 2009! Vi sto opp, og var ganske instilt på at idag skal vi utforske område vi bor på. Det er jo et kjempestort område. Kjøpesentre mange plasser her osv!
Så når vi kom ut fra hotellet tok vi litt bilder utenfor the o2 arena, og utenfor hotellet.
O2 arena ligger jo rett utenfor hotellet vårt! Bare på andre siden av elva da :)
Her er meg !

Og her er hege :)

Sånn ser hotellet vårt ut, utenfra!! Fancy? :D


haha, det kom visst to ganger!
Bloggen er litt teit, så jeg får ikke sletta det. Så dere får bare se på meg to ganger ;) hahaha


Sånn ser det ut i område vi bor på; Canary Wharf!
Skikkelig new york-aktig! :p Høye bygninger ooooover alt!


Hahahaha!!! Se på dette her! Det er det særeste ever!
Det er sånn svær KLUMP av trafikklys! Skjønner IKKE åssen de klarer å følge med på det... :P
Har filma litt fra det også, som jeg kanskje kan legge ut senere.. Helt sjukt å se på!


Så har jeg lett etter en kåpe dritlenge. Nå fant jeg en! Ikke direkte kåpe da.. Men den har kåpe-stoff! :P Syns den var litt fin jeg ^^ Kosta bare 300 kr! :D


Også tilslutt; her er dagens shoppingbilde!

Jakka, mineralpudder og øyenskygge, nye boka til Cecelia Ahern (The gift) også et magasin om hår :D
Nå er vi inne på hotellet en liten tur for å få i oss varmen, og skifte før vi skal ut i kulda å se på rakettene ved elva. Kan bli en kald fornøyelse. Men jeg gleder meg! Skal ta bilder å legge ut senere!! :D
GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN! :D


2 søte svar:

Tone sa...

kul jakke.

Tone sa...

Din søster lurte på om du kom til å kjøpe noe til henne mens du var borte på tur, "for hun pleier å gjøre det". Tror du har satt en standard nå altså:)