05 desember 2008

Shitfaensmøkkasykdom

Ja! Jeg har nå vært syk i hele dag, og litt i går som dere kanskje fikk med dere.
Men jeg ringte inn til vakttelefon idag tidlig kl 7, som er da man skal ringe å sa ifra. og som forventet fikk jeg beskjed om at de ikke har kontortid før kl 9, og ikke fikk gjort noe med det før da. så da var det bare å gå opp på jobb, da! hentet telefonen og fikk kontakta foreldrene, så skulle ene bli levert på annen avdeling og andre skulle bli hjemme med mora, siden hun hadde fri fra før av. så det ordnet seg jo. Men kjipt å måtte gå ut av døra når man føler seg så jævelig!

Jaja, var hos legen å fikk beskjed om at jeg var på grensen til å få antibiotika, det er nice. Nei egentlig ikke :P men jeg fikk mine etterlengtede innsovningspiller :D kanskje jeg kan sove litt i fremtider jeg også.. hehe.

Også nå har jeg fått i meg masse c-vitaminsjokk, nesespray, paracet og tatt en varm dusj. Håper å bli frisk snart!

Vurderer forresten å skifte layout. Jeg vil ha noe med julestemning!
Er jo til og med masse snø ute nå!! herlig! jeg elsker snøen! :)
bare ikke når det er is under. da er den skummel :p