05 desember 2008

Klamydia

nei, jeg har ikke klamydia hvis det var det du tenkte.
Men i går når jeg hadde vært på fridays så kom det noen journalister bort til oss å spurte om vi hadde hørt om Mycoplasma Genitalis ellernoe sånt noe. Men det hadde vi altså ikke. Petter trodde det hadde noe med en penis å gjøre :P det er jo forsovidt riktig til en viss grad, men det er altså en ny type klamydia-bakterie.
Det er angivelig mange i Norge som har det, men det er ikke funnet noen tilfeller av det ennå.

Det eneste jeg vil med dette er å be alle søte små som leser bloggen min om å gå å sjekke seg ofte. Du vil nok ikke ha denne forferdelige bakterien! :)


Nok om det.
Jeg er syk! Helt på trynet! rett før helga.
Jeg har feber, jeg har vondt i halsen og er forkjøla, og jeg har vondt i hele kroppen (JA, jeg er glad i å syte, så drit i å spør:P)
Jeg skal jo forsåvidt til legen i morra, men den timen fikk jeg for over 3 uker siden. og der har jeg endel andre ting jeg vil ta opp! Kanskje det går ann å få en dobbeltime ellernoe. Mistenker at jeg har litt høy sånn der "stikk i fingern-verdi" som jeg aldri husker hva heter.

Jeg gikk å la meg litt over 9 i stad, etter beordring fra mamma om at jeg måtte sove.
men jeg våkna kvart på 12, og jeg får IKKE sove igjen.
Så morgendagen kan bli meget interressant om jeg får si det selv.
Jeg må opp på jobb. Ingen som kan ta over for meg. I allefall ikke til åpning. KANSKJE senere, men spørs om jeg tør å be om vikar :P Hehe

Nå skal jeg prøve å sove igjen. Har forresten stelt seg en haug med gutter utafor soveromsvinduet mitt. de røyker og det stinker inn i rommet mitt siden vinduet er åpent!
Skjønner ikke i helvette hva de gjør her! Er jo privat eiendom :P GRRR

0 søte svar: