10 desember 2008

Tjohoi!

Nå er det 9 dager igjen til det er ferie, og det føles litt uvirkelig! om en halvtime er det faktisk bare 8... :p

Vel, jeg har ikke så mye å snakke om for tiden, som dere kanskje ser så blir det ikke så ofte oppdatert.
Men Tona sa jeg bare skulle skrive, så here goes!

Jaa, jeg har vært på jobb idag. Skikkelig spennende :p
Vi malte, og lagde håndavtrykk. Tenkte jeg skulle ramme inn håndavtrykkene til ungene å gi i julegave til foreldrene :)

Tenker også endel på hva jeg skal gjøre neste år. Siden å jobbe i Dublin obviously ikke blir noe av pga finanskrisen.
Har snakka litt med en som bor og er derfra, og hun sier at det ikke finnes jobber. Og om det skulle bli bedre etterhvert er ikke godt å si, men det vil jo ta lang tid. Og i såfall får jo alle irene jobb før en stakkarslig liten nordmann! såå..
ja, også er Disney helt utelukket. Har snakka med noen som jobber/jobba der, og det er jo den største sexcampen ever. Eneste de gjør der er å feste og ha random sex.
Not for me.
Men tenker litt på å søke skole der nede kanskje. Har ikke noe lyst å være i Norge neste år. Lyst å oppleve litt før jeg "slår meg ned" i Norge! utdannelse tar jo tid, og gud vet hva som skjer innen den tid. Hm.. ja.. tankene flyr.

Ja, tona. Åssen går det med "å bare skrive?:P"

veeel.. klokka er snart midnatt, og jeg skulle liksom legge meg kl 10 idag. Haha.

JO! Også er Norge i semifinalen i håndball EM for kvinner!!! :D:D dritbra! *klappe*

tralalalala.. har ikke så mye mer å skrive i grunn. Ha en fin kveld videre!

Nattiluuu! :)

1 søte svar:

tonasverden sa...

Fantastisk veit du;) du e flenk..
<3