01 desember 2008

Skumle dama!!!!

Idag gikk jeg en trilletur med Johanne. Da møtte vi en gammel dame på sikkert 80 år. Hun lurte på hvilken dato det var, og jeg fortalte hun at det var 1. Desember. Åjaaa, sa hun.. også snakket hun litt til Johanne og sånt, og ble overlykkelig da Johanne smilte tilbake. Vi snakket litt mens vi tuslet bortover veien, helt til vi skulle gå en annen vei enn henne. Og et sekund etter at vi hadde gått snudde jeg meg for å se etter henne. MEN! hun vr ikke der! Vips! forsvunnet!

Og vi gikk fra henne midt i en stor åpen snuplass! var jo ingen steder å gå! Og dama var ikke akkurat sprek nok til å kunne ha løpt fra området heller! Herregud.. seriøst, jeg ble så redd! jeg måtte gå tilbake å se etter hun, men joda- BORTEVEKK var hun!

Jeg sto igjen måpende og lo litt for meg selv. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte.
Seriøst det var så freaky!
Greit at jeg har vært trøtt idag altså, men hallo!!

1 søte svar:

Anonym sa...

Slapp av, vi har møtt henne vi og ;) Hun spurte om dato og forklarte at barna hennes hadde ødelagt kalenderen :P