30 desember 2008

Jah, da var det på tide med litt oppdateringer fra London!
Vi har nå vært her i hele dag og i hele går. Dagen i går starta som sagt ikke så bra :P her er et bilde fra gardemoen :D
Her er noen bilder av det fantastiske hotellrommet vårt! Skal prøve å ta litt bilder utenfor og inni lobbyen osv, men det er litt flaut, for det er så stort og tomt og ekko osv :P haha

Dette er senga vår!<3



Over her er dassen vår! Finfin!! =D Og under her er gårsdagens middag. Roomservice! :D (Ja, vi er rike.. =D)
Homemade cheeseburger <3
Etter vi hadde spist litt mat, så skulle vi til byen en tur. Hvilket viste seg å være litt mer kronglete enn vi hadde trodd. Vi må ta en sånn tog-greie inn til byen også må vi bytte til tbane der inne! Blæ! Men men.. det funker det å :D litt dyrt i lengden, men sånn er det ! haha


Her er da tbanestasjonen som liksom skulle være 10 minutter unna hotellet vårt! Vel, det kan de som sa det, bare ta lang fart å driiiiite i! :P
Vi skulle være lure å ta tbanen helt hjem til hotellet, siden det sto det på hjemmesiden til hotellet at vi kunne gjøre det.
Det skulle vi aldri ha gjort!!! Vi endte opp med å gå rundt i over en TIME!!! Haha!! og uten de vaktene som tusler rundt i gatene her så hadde vi nok gått ennå! ;)

Men.. fancy tbanestasjon, da! hehe.
Vi bor ved Canary Wharf btw.. det er sånn skikkelig fancy business distrikt. Er skikkelig new york her. Dritmasse høye bygninger osv.
Også bor vi RETT ved siden av the 02 arena. Den er dritkul å se på! Skal få tatt bilde av den en dag også !



Her er hovedinngangen til tbanestasjonen! :)



Vi fikk jo litt tid til shopping i går, da! :D
Her er det jeg endte opp med etter en liten tur til sentrum på kvelden i går.
Veldig fornøyd!
Det ble en blå tunika/kjole ting, med belte rundt livet, en sort bukse(min gamle er ødelagt..), et par brune korte støvletter som jeg har ønska meg dritlenge! To dvd'er; The notebook og walk the line, også en high school musical kalender til søstra mi! Håper ikke hu leser her, da :P Tror ikke det. Men om hu gjør det så er det synd for hun som ikke får overraskelse! :P



Haha! Dette er et kapittel for seg selv.
Gjett hva jeg har rett ved siden av senga mi.. Jo, dette kunstverket!
*ler*
Ganske interressant!




Idag ble frokosten kaffe fra starbucks <3
også en breakfast-bagel med egg og bacon :D
...Som forøvrig ble intatt på Mcdonalds!



Her er da Christine midt i Oxford street, ved siden av en postkasse! Wehey!



Etter en tur opp ca halve oxford street så bestemte vi oss for å være litt turister, å ta banen til london bridge! Det var en _meget_ kald opplevelse!

Her er meg på London Bridge med Tower bridge i bakgrunnen!
Jeg var ikke sur, forde om det ser sånn ut :P





Her er Hege foran Tower Bridge ;)



Her er det jeg fikk shoppa idag da.. ikke så veldig mye ! Må tilbake til den ene butikken senere å få kjøpt den ene cardiganen som jeg hadde såååå lyst på, men som hege overtalte meg til å ikke kjøpe! haha!
Det ble i allefall en søøøt hvit BH med prikker, en DVD(she's all that!!!:D) og en skjorte-tunika som var dritkul også et lite blad fra high school musical til søstra mi :P huff, hun blir snart bortkjemt! Er jo HSM over alt i hele byen!!! :P
Bra det ikke er så dyrt her :P haha




Avslutter med noen bilder fra rommet! :)
Håper dere er sjalu!!!! =D








Oppdaterer sikkert mer i morra! =)

2 søte svar:

Tone sa...

javisst jeg er veldig misunnelig på dere!! Og neida, Cecilie leser ikke her, og jeg forteller ikke noe heller... Og Ja, hun kommer til å bli bortskjemt, hun er heldig som har en storesøster som jobber og tjener penger, og er glad i å shoppe:)

Anonym sa...

Ååååå, EJ E MISSUNNELIG. Vertfall :) Neste år skal ej også reise vekk på nyttårsafta :p

Kos dokke!
Klem frå Maria :)