23 desember 2008

1,5 time igjen :)

Idag har vi gjort litt av hvert! :)
Først når jeg sto opp så, så jeg og Øyvind litt på Discovery channel, også så jeg på gilmore girls. Etter det så dro vi på tveitasentret for å handle resten av maten, godteri til julestrømpene og litt ny juletrepynt! :D Så nå har vi gullglitter i stedet for sølvglitter som vi alltid har hatt. Men det ble faktisk fint!!! :))

Har tatt noen bilder å sånn med det nye kameraet ;) skal legge ut masse etter jul!

Senere så dro vi hjem å pyntet treet. Jeg og Cecilie som pynta. Daniel ville ikke.. Hehe.
Når mamma kom hjem fra jobb så spiste vi pølser :P
Så kom tante å hentet meg, så skulle jeg være med dit for å pynte treet og resten av huset der borte :D
Det var koselig! Også spiste vi pepperkaker og drakk litt gløgg!

Ogsåååå dro hjem hjem til mamma igjen for å se på grevinnen og hovmestern!
Ler ikke like mye nå som jeg gjorde før :P Men man mååå liksom se! Hører jo med til jula! ;D hehe

Nå resten av kvelden skal jeg bare sitte å slappe av og se litt på tv!!:)
Er såååå nysgjerrig på pakkene i år!! Tihi!! :D
Allerede fått en pakke, som dere sikkert har fått med dere tusen ganger før. Meeen mamma og Øyvind hadde kjøpt AKKURAT likt! Sååeh, da får jeg penger i stedet, så vi skal ut å handle det jeg ikke får til jul på lørdag! :) Blir nok å kjøpe meg en koffert i hvertfall. Så jeg har til London, også minnebrikke til kameraet, og fotoveske.. får se hva mer jeg får til jul først! :)

Nå er det bare 6 dager igjen til London også, og jeg begynner å kjenne jeg har litt reisefeber! :D
Kom nettopp på stad at vi skal jo bo på DET luksushotellet.. hahaha, det hadde jeg egentlig glemt litt! :P
GLEDER MEG!! :D Det skal bli såå deilig, etter alle de drittstedene vi har bodd!

1 søte svar:

Hege sa...

YAY!

Jula e nu korselig ^__^

Hadde du "glemt" av vårres luksushotell?! haha :P
Klar ikke å få inn at vi faktisk skal ut å reis på mandag! :D
Kos dæ MASSE idag da! <3 håpa du får masse masse fint! :D

PS: Grunn t at æ faktisk e på PC'en e at d e feil me TV Nettet i Bodø så vi har ikke TV ;_________; trist start på julaften!