20 desember 2008

Ferie, alene hjemme og juletre

Nei faen nå hadde jeg skrevet såå masse også forsvant alt! :S *SINT*

jaja, men i allefall.. det er ferie nå, og det er sååå utfattelig digg!!
Hege dro hjem til Bodø i går, så nå er jeg alene hjemme til etter jul. Det er litt deilig også, da :) I hele går dreiv jeg å pusla rundt. Pynta juletreet vaska badet, vaska kjøkkenet, støvsugde.. skal fortsette idag før julefesten i kveld! Skal ha noen venner her, for å ferie at det er ferie å sånn! Så jeg har lagd risboller og marsipan med sjokolade på, men ingen av delene ble særlig vellykket om jeg får si det selv.. haha. Men men :P Holder på å laste inn bilde av det søte juletreet mitt, så det kommer lengre ned! =D Jeg hadde egentlig ingen planer om å gidde å ta det frem i år, siden det ikke har blitt gjort så langt. Men jeg fikk bare litt kick i går.. haha. Det ble fint da. Har fremdeles et tonn juletrepynt igjen, men følte det ble fullt nok. Får heller ta det igjen til en annen gang når jeg får litt større tre!

Ellers så skjedde det litt av hvert i går! Vi fikk vite at en vi jobber med skal skilles, og nå krangler de om de to barna dems, og hun har ingen steder å bo! Syns så synd på hun stakkars..
Men det passa akkurat så perfekt, at for litt siden så sa en annen vi jobber med opp. Hu bor og jobber i en annen familiebarnehage sånn som jeg og Hege jobber i. Så nå får hun bo og jobbe der!!! Søte sjefen min som hjalp hun! *rørt* Det er så bra! Jeg ble så glad på hennes vegne, hun fortjener den jobben! har bare jobbet gjennom NAV før, så nå blir det ordentlig!! :) Så fikk hun vite det i går. Vet ikke hvordan hun reagerte, men tipper hun ble suuuperglad!

Jeg og Runa skulle trene idag morres, men hun klarte å sovne igjen da! Jeg var på farta til å gå ut å sånt, så ringer jeg hun så sover hu!! Grrr.. !! Såå jaja.. nå vasker jeg klær og hører på radio. Skal snart rydde ferdig, så skal jeg en tur på Storo.

GOD JUL FOLKENS!!!! Spis med måte, det er godt men det er ikke godt å bli for mett! :)
Her er treet mitt btw

1 søte svar:

Hege sa...

E sååå gla før ho, ho fortjen d! :D ho e så flink! Trist at ho må gå gjennom alt d dær da ;_;

Sååå korselig me juletree ^__^ nu blir d vertfall ingen som ødelegg d ;) d va d æ va mest bekymra før o.o

Kos dæ masse aleina, og på din lille fest ikveld ;) :D