22 desember 2008

2 dager igjen til jul...

Er det bare meg som ikke har julefølelse?

kjennes ikke ut som jul for fem flate øre!
*ønske seg snø*

I går hadde jeg som sagt julefest hos meg. Det var kjempe koselig! Vi var sånn 10-15 stk kanskje, bare skravla å hadde det kos! var våkne til kl 6 jeg og Kai :P Petter og Julie dro i halv 6 tiden. Da hadde vi rukket å dra på statoil å kjøpe big one, cola og potetgull!! hehe

Nå er jeg hos mamma, og her skal jeg være til etter jul!
Det er kos! :)

Jeg fikk julegave av Hege og Hedvig i går!!! DE GALE GALE menneskene har kjøpt digitalkamera til meg!!! :O:O:O
<3<3
De er sååå snille ;)

*masse masse klemme på*

Det er kjempefint, også er det rosa! Det matcher ipoden min til og med :)

1 søte svar:

Hege sa...

awwwww kan send ned litt snø t dæ ;) vårres sir de blir til sørpe på julaften da men :S

^___^ Digitalkamera må du ha ;) bra du ble gla før d, nu kand u ta MASSE bilda i jula og i London :D
<3 <3

kos dæ MASSE MASSE MASSE i jula! :D